Telefoon  00 31 24 359 44 13
 
Ultiem  9,3 door 7.124 leden
tarieven
 |  over ons  |  contact
 |  inloggen
tarieven
 |  over ons  |  contact
 |  login
Photofacts Academy logo
Menu
LAURA
LAURA vroeg op donderdag 19 oktober 2017, 08:57

Ik heb gisteren een upgrade uitgevoerd naar LR classic, maar van een verbeterende performance merk ik niets. In tegendeel, foutmeldingen en een trager systeem. Zijn er vergelijkbare ervaringen?

Piet van den Eynde
Piet van den Eynde antwoordde op zondag 29 oktober 2017, 21:04

Dan lijkt me dit een kolfje voor de Adobe klantendienst...
https://helpx.adobe.com/nl/contact.html

Piet Grevendonck
Piet Grevendonck antwoordde op zaterdag 21 oktober 2017, 22:54

Heb gelijkaardige problemen. De filmstrip toont sinds de upgrade zelfs geen foto's meer.

Paul de Bruin
Paul de Bruin antwoordde op woensdag 25 oktober 2017, 21:14

Helaas ook problemen: Nieuwe videobestanden zijn niet meer te importeren. Sommige video's die eerst wèl afgespeeld konden worden (in vorige LR-versie) kunnen niet meer afgespeeld worden. Foto's sorteren op opnametijdstip: onmogelijk. Moet daarvoor ''aangepaste volgorde'' gebruiken.(?) 't Is er niet beter op geworden. En snelheid bij het exporteren is zelfs minder geworden! Weet iemand de oplossing(en)?

Piet van den Eynde
Piet van den Eynde antwoordde op woensdag 25 oktober 2017, 21:41

Wie problemen ondervindt kan alvast eens proberen om in het tabblad Prestaties van de Lightroom voorkeuren het vinkje bij GPU Acceleratie uit te zetten. Soms brengt dat soelaas.

Paul de Bruin
Paul de Bruin antwoordde op woensdag 25 oktober 2017, 23:02

GPU-acceleratie staat uit. Één keer geprobeerd met GPU aangevinkt, maar toen kwamen de foto's niet tevoorschijn in de bewerkingsmodule (middengedeelte van scherm bleef zwart). Snel weer het vinkje weggehaald. Problemen blijven helaas, zoals boven beschreven.

Nikon D600
Nikon D600 antwoordde op zaterdag 4 november 2017, 10:11

Ik wil ook upgraden van Lightroom 6 naar Classic cc. Ik had de Lightroom 6 versie gekocht met een éénmalige betaling, dus niet met een maandelijks te betalen bedrag. Het lijkt erop dat er voor Classic cc enkel de mogelijkheid is om met maandelijkse betalingen te werken. Klopt dat ?

LAURA
LAURA antwoordde op woensdag 15 november 2017, 16:22

Ik heb idd contact opgenomen met Adobe en het probleem is verholpen.

Zo beoordelen onze leden ons

Supertevreden, 5 sterren!
Lilian Verhappen

“Ik had het druk, druk, druk met foto's maken en bewerken en geen tijd om de video's te bekijken. Nu heb ik spijt dat ik het niet omgedraaid heb. Ik ben super enthousiast! Had het al geprobeerd met een boek en een andere losse cursus, maar dat bleef niet hangen. Dit werkt wel! Dank jullie wel voor het delen van jullie handigheidjes en grandioze knowhow!”

- Lilian Verhappen

Supertevreden, 5 sterren!
Aldo Vehent

“Mijn verwachtingen zijn op alle vlakken overtroffen, en hoe kan ik anders dan te zeggen dat de video's me bevallen? Ook zal ik zeker Photofacts Academy aanraden aan andere fotografen!”

- Aldo Vehent

Supertevreden, 5 sterren!
Hans Bakker

“Ik heb de eerste video's nu diverse malen bekeken en ben zeer onder de indruk van de kwaliteit van de uitleg per onderdeel en de rust en volledigheid waarmee dit gebeurt. Deze lescursus in video-vorm spreekt me erg aan. Herhalen, fouten maken, herhalen en nog eens goed kijken wat er gebeurt en dan de trots dat je zelf ook kunt.”

- Hans Bakker

Supertevreden, 5 sterren!
Wil van Gorp

“Ik ben door de cursussen al veel verder gekomen en heb al vele handigheidjes ontdekt die ik anders nooit zou zijn tegengekomen. Ook prettig is dat je op ieder moment aan je cursus kunt werken, en dat is misschien wel het allergrootste voordeel. Kortom het geld zeer zeker waard. Ik ben blij dat ik deze keuze gemaakt heb. Chapeau!”

- Wil van Gorp

Bekijk meer ervaringen van leden



Populaire cursussen

Als lid krijg je toegang tot al onze cursussen, deze cursussen zijn momenteel het populairst bij onze leden.

Online Fotografie cursussen